Stickers plakken

De laatste tijd zag ik op internet aardig wat GSA-foto's langskomen, en er viel me op dat veel GSA's op de achterruit waren/zijn voorzien van reclamestickers. De achterruit van mijn GSA echter bezat geen enkele sticker. Op het Citroën-forum las ik over 't Letteratelier en ben eens op hun website gaan kijken. Er zat niet direct iets tussen wat specifiek bij de GSA hoorde, dus mailde ik eens om te vragen of ze wat op maat konden maken. En dat kon! Mijn GSA is een Waalse, dus Franstalige, auto, dus zat ik in eerste instantie te denken aan deze reclametekst:


Deze kon zonder problemen worden gereproduceerd, maar toen ontdekte ik op Leboncoin een advertentie voor een GSA Spécial met plakletters in plaats van typeplaatjes. Op mijn GSA horen eigenlijk ook plakletters, dus de tekst op die Leboncoin-GSA kon daarom ook op de mijne:


't Letteratelier heeft deze stickers voor mij gereproduceerd, net als plakletter-transfers voor de type-aanduidingen, zoals op deze GSA:


De reclamesticker ziet er, samen met een "Citroën preferé Total"-sticker, op mijn GSA nu zo uit:


De plakletters voor de type-aanduidingen volgen binnenkort, want de typeplaatjes moeten er nog af en ik zit nog een beetje te dubben hoe om te gaan met de bladderende laklaag op de klep. Ziet er goed uit, toch?

Permalink

Laat een reactie achter

Mogelijk gemaakt door Blogger.