Interieur onthuld

Ik bedacht me dat ik nog helemaal geen foto’s van het interieur zelf had geplaatst, dus hierbij:

SDC11658.JPG

SDC11660.JPG

Ik heb de aftermarket stoelhoezen er maar eens afgehaald om te zien hoe het met de originele bekleding stond, en zoals te zien is valt dat niks tegen! Geen scheurtje of niks, bijna puntgaaf. Alleen de hoofdsteunen zijn niet in stijl:

SDC11659.JPG

Daar moeten nog een keer een setje bijpassende voor worden gevonden, of iemand die wellicht wil ruilen. De achterbank is niet voorzien geweest van een hoes, de bovenkant ervan vertoont wat scheuren. De bekleding op de zijstukken is wel half vergaan helaas.
De zitting van de bestuurdersstoel was, zoals het een GSA betaamt, nogal doorgezakt. Ik heb hem van onderaf bijgevuld met een op maat gesneden stuk Xantia-kofferbakmat die ik nog had liggen. Voorzien van een paar centimeter isolatieschuim, dus vulling genoeg, en het tapijt zelf zorgt er voor dat het gaaswerk eronder de boel niet opvreet. Ik kan dus weer fatsoenlijk zitten. Op termijn wil ik de stoel wel weer van een nieuwe originele vulling gaan voorzien, maar voorlopig voldoet dit prima.
Achterop siert nog altijd de (aannemelijk originele) dealersticker de achterklep:

SDC11664.JPG

En even Googlen leerde dat deze Belgische dealer nog steeds bestaat, in zowel Bassenge als in Visé (onder Maastricht over de grens). En tot slot nog even een plaatje samen met de Xantia:

SDC11666.JPG

Permalink

Laat een reactie achter

Mogelijk gemaakt door Blogger.