Weer voor de deur

En de GSA staat weer bij huis!


Afgelopen winter vond een muisje het een goed idee om in de stalling in mijn kofferbak te verblijven. Die lag nog vol met meuk, papieren, lappen en dergelijke, en was zodoende veranderd in een groot snipper- en poepjesfestival. Gelukkig is er geen schade aan waardevolle zaken of aan de auto zelf. Hoe dan ook, tijd om de auto, en met name de kofferbak, eens grondig uit te mesten en alles eens lekker met een sopdoek te lijf te gaan.

Afgelopen winter kon ik van een vriend een andere radio overnemen. Een Philips 720 in zilver uit 1982, met stereo en cassettespeler. Met name dat laatste was een wens, zodat ik met een adapter naar muziek op mijn telefoon kan luisteren. Zo'n adapter is inmiddels besteld en onderweg. Eerdaags wil ik nog even de kop van het cassettedeck reinigen met alcohol en een wattenstaafje.


Het was nog een heel gedoe om de juiste stekkertjes voor de speakeraansluitingen te vinden, maar uiteindelijk bood de lokale elektronicazaak uitkomst. En zoals het filmpje laat zien werkte alles gelijk, nadat ik de boel had aangesloten, zelfs de cassettespeler! En met het zilveren uiterlijk heeft het nog meer een retro-look. Ik ben een blij man!

Permalink

Laat een reactie achter

Mogelijk gemaakt door Blogger.